Spring naar inhoud

In-/Uitklappen Shoutbox Shoutbox Open de Shoutbox als pop-up

@  on6dc : (14 september 2017 - 13:37 )

Omdat het me niet duidelijk is hoe ik een advertentie kan wissen toch maar langs deze wehg zeggen dat ik nog één kristal mis tussen 6022 en 6033 kHz.

@  ON5FH : (08 augustus 2017 - 13:05 )

Wat is het hier druk !!!

@  on6dc : (25 juli 2017 - 20:11 )

KIjk eens naar het verkoophoekje: kristallen

@  ON5FH : (25 juni 2017 - 10:19 )

Groetjes

@  ON5FH : (25 juni 2017 - 10:19 )

Bij bestaande even de buren verwittigen .

@  ON5FH : (25 juni 2017 - 10:18 )

Dag Christiaan , als het een nieuwe verkaveling is kan dat nodig zijn .

@  ONL12254 : (18 juni 2017 - 16:07 )

Goedemiddag, de 28ste Juni mag ik het examen basisvergunning doen in Brussel. Nu ben ik zo wat de opties voor antennes aan het bekijken en starten zou ik willen doen op 2m-70cm. Na veel lezen en zoeken ben ik er nog altijd niet uit of ik een antenne op de nok van mijn dak mag plaatsen ( een groundplane voor 2m komt zowat een meter boven de nok). Moet ik daar een vergunning (bouwaanvraag) voor aanvragen? Groetjes Christiaan

@  on1bku : (12 april 2017 - 14:09 )

Zoek een lader voor Baofeng UV-5R, heb de mijne in de vernieling geholpen. on1bku@telenet.be

@  on6dc : (29 maart 2017 - 14:44 )

Wilde mijn locatie bijwerken in Members Map maar dat lukt dus niet

@  on6dc : (29 maart 2017 - 14:38 )

Ik zoek een transformator van een neonreklame voor een Tesla spoel. Iets in de brolbak?

@  on6dc : (29 maart 2017 - 14:36 )

Ik zoek een transformator van een neonrekla

@  on1bku : (19 februari 2017 - 13:13 )

ON3SVY Sven heeft me uit de nood geholpen, dank aan hem, alles werkt terug

@  on1bku : (19 februari 2017 - 12:05 )

I say again : on1bku@telenet.be

@  on1bku : (19 februari 2017 - 12:04 )

on1bku rbeechtstreeks te bereiken op on1bku@telenet.

@  on1bku : (19 februari 2017 - 11:52 )

Als gebruiker van FT-897 toestel kan iemand mij misschien helpen.
Ik heb het repeater kanaal in het geheugen gezet van de zender.
Gevolg er is nu een sleuteltje verschenen op het display en ik kan de grote afstemknop niet meer gebruiken.
enig idee hoe ik dat kan verhelpen.
Dank bij voorbaat

@  on6dc : (18 januari 2017 - 18:53 ) Heeft er iemand 2 isolatoren (porselein of glas) voor een draadantenne?
@  ON7AMI : (12 januari 2017 - 10:37 ) Beste wensen voor 2017 aan allen hier aanwezig.
@  on1bku : (31 december 2016 - 11:13 ) Mag ik jullie allemaal een fijn jaareinde 2016 toewensen en dat 2017 volledig volgens uw wensen mag verlopen ;)
@  ON4VVV : (25 december 2016 - 20:26 ) dag Andre, ook prettige kerst en een gezond 2017 bedankt voor de fotos
@  on1bku : (24 december 2016 - 17:02 ) aan iedereen en de familie prettig kerstfeest

Foto

Website en co ...

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp

#1 admin

admin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 58 berichten

Geplaatst 30 oktober 2005 - 18:37

Als admin van deze website sta ik in voor de goede werking van de website.
Jullie inbreng is noodzakelijk om van deze website een echt bruikbare website te maken.
Ik maak me geen illusies, de website kan best nog verbeterd worden.
Daarom is jullie inbreng noodzakelijk.
Mag ik jullie dan ook aansporen om alle bedenkingen, suggesties en dergelijke HIER op de website te plaatsen ?

En vergeet niet :

Never be afraid to try something new.
Remember, amateurs built the ark;
professionals built the Titanic.

Dank op voorhand voor jullie inbreng.

73

admin - Francis, on5apk

#2 Guest_ON6DC_*

Guest_ON6DC_*
  • Guests

Geplaatst 31 oktober 2005 - 02:13

De site is volledig...té volledig. Gebuik makend van subroutines heeft ze een typisch Amerikaans uiterlijk: zoveel mogelijk op zo weinig mogelijk plaats waardoor je toch even moet studeren om er je weg in te vinden. Persoonlijk ben ik voorstander van één pagina per onderwerp met alleen de noodzakelijke info en mogelijkheden voor dat onderwerp. Een ander (algemeen) euvel is dat er een mengeling onstaat van Amerikaans Engels en Nederlands. Ik zou opteren voor een volledig Engelse aanpak, omdat de bedoelde subroutines uiteraard in die taal werken. Dit vermijdt de onwillekeurige begripsverwarring (bestand - file, topic-onderwerp;in het Europees Engels "subject", enz). Verder niets dan lof, je kan er alle kanten mee uit! Met dank voor het vele werk overigens... ON6DC

#3 admin

admin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 58 berichten

Geplaatst 31 oktober 2005 - 08:04

Taal : de website draait op basis van een free-source script. Het bestaat in verschillende talen. Als je op de startpagina Engels kiest, komen alle prompts in het engels. Je kan ook voor Nederlands kiezen. Het script is echter nog niet volledig vertaald. Daarenboven zijn sommige modules (nog) niet vertaald. Vandaar de mix, telkens ik wat tijd heb, werk ik wat aan die vertalingen.

Eén pagina per onderwerp : na de keuze vanaf de startpagina is dat in de meeste gevallen ook zo, de rechter kolom verdwijnt, of wordt aangepast volgens de hoofdpagina.

Omtrent de volledigheid van de site. Bij een eerste opiniepeiling vond slechts 20% de site moeilijk, 40% overzichtelijk en 40% gemakkelijk. Niemand had geen mening.
Ik heb opnieuw die opiniepeiling op de startpagina geplaatst.
En vergeet niet dat je na het stemmen de mogelijkheid hebt om commentaar te geven bij je stem.

73

#4 on1bku

on1bku

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 berichten
  • LocationGent

Geplaatst 16 november 2016 - 11:39

Een upgrade van de plaats van het clublokaal zou misschien aangewezen zijn.

Misschien een logboek online voor de leden zoals op HRDlog.net zodat we onze qso kunnen opladen.

Andre

on1bku

Gent

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers